Hoe maak ik een account aan
- Ga naar de website www.ccdeschakel.be
-
Inloggen / een account aanmaken
Inloggen of een nieuw account aanmaken kan gemakkelijk via deze link of klik op ‘Mijn Schakel-agenda’ rechts bovenaan op de website.
Kocht je al eerder tickets bij cc De Schakel? Dan kan het zijn dat je gegevens automatisch worden opgehaald uit het ticketsysteem. Kijk ze even na om te zien of alles nog klopt. Deze gegevens hebben we nodig om je te contacteren wanneer er een wijziging is in het programma. - Je ziet het volgende venster verschijnen, vul je emailadres in en druk op ‘verder’.
- Je ziet het volgende venster verschijnen en daar druk je op ‘emailbevestiging sturen’
Indien je reeds een account hebt, kan je hier je wachtwoord invullen, dan kom je automatisch in je account terecht. Het kan ook zijn dat er wordt gevraagd om de ingevulde gegevens aan te vullen / te controleren. - Je ziet het onderstaande scherm. Ga naar je eigen e-mailinbox (controleer ook je spamfolder!). Voer de zescijferige code in die je in je mailbox hebt ontvangen en klik op 'verder'.
- Eenmaal je geklikt hebt op ‘Verder’, kom je terecht op onderstaand scherm. Je kiest een wachtwoord en bevestigt dit nogmaals.
- Klik op ‘verder’. Je krijgt volgende scherm te zien. Duid hier je communicatievoorkeuren aan.
- Op het volgende scherm kan je je (ontbrekende) gegevens aanvullen en/of controleren. Klik op 'Gegevens wijzigen'.
- Ziezo, je account is aangemaakt. Vanaf deze pagina kan je je e-tickets terugvinden, je communicatievoorkeuren wijzigen én ook je vouchers (cadeaubonnen, filmpassen, Fan van de Schakel-code ...) raadplegen.
- Ook je vouchers kan je nu raadplegen via jouw persoonlijke account. Je ontdekt er je actieve codes, je Fan van de Schakel-code maar ook de codes die niet meer geldig/of gebruikt zijn. De waarde van je voucher (bv. aantal filtickets op je filmpas) kan je hier niet raadplegen en dien je zelf bij te houden.
Na het aanmaken van je account kun je online je tickets, filmpassen, enzovoort bestellen. Je vindt je aangekochte kaartjes vervolgens terug in je account. Daarnaast ontvang je de tickets in je mailbox, en kort voor de voorstelling sturen we je nog een servicemail met de laatste informatie over de activiteit.